BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Saturday, December 8, 2012

Me,You and Us.



Its quite a long time aku dah tak active blog nie.huhu.
bile bukak balik,nak tekan apa pun aku dah tak tahu.haha.
at last aku tahu nak tekan dekat mana untuk aku post blog.
haha,kuno kan aku sekarang?urgh,i'm pathetic right?haha.

okay-ii,cukup dekat situ jeh.aku nak cerita benda lain sebenarnya.
nampak title tu?haha.sweet kan?mestilah.bukan nak menunjuk ea.
haha,she is my new mate a.k.a will be my wife soon.whoah!haha.
introduce you,Syafiqah Syuhada Binti Syamsul.
born in 10th September 1995.she live in Shah Alam.haha.
she has two little brothers.her father working as an engineer
and her mother working as accountant at Bank Negara.
haha,semua aku tahu pasal dia kan?sweet kan?

hey dear,appriciate it okay?haha.i have put all my effort tau.
believe me dear,what is past just my past.okay?
now,its time for me,you and us.with a new lifebook.
i have been crush for you since your first word.haha
saya rasa tak perlu mention kot apa yang dia cakap.ea?
so,we have been together for 9 months already.am i right?
haha,macam-ii benda kita dah lalui dalam 9 bulan nie.kan sayang?
tapi i never give up.why?this is what we called life and love.haha.
hey dear,kehadiran awak dalam hidup saya telah mengubah diri saya
dengan sempurna.i'm very thankful to god sebab Dia telah hadiahkan
saya seseorang yang amat penyayang and caring about me.
i never get bored for loving you dear even sometimes you are
really-ii annoying.haha.i still want to be with you.haha.
I LOVE YOU DEAR,I ALWAYS MISS YOU <3 nbsp="nbsp">

THE END

0 comments:

Powered by Blogger.