BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Wednesday, February 27, 2013

just swag on.

hey,agak lama dah aku tak bercerita kat blog nie.dah berhabuk dah blog aku nie aku tengok.maklum lah,zaman sekarang macam-ii benda ada.right?okay now i will lend you a story.yesterday was my 11 month anniversary with my beloved person.yeah,we had our conversation or a while.the most important thing in that day,she wish me 20 minute late.her excuse is that she was sleeping because she was take her madicine.okay,i understand her situation.then we were going to bed on 5.45 a.m.today,i had a driving class for 3 hour.i gotta to wake up at 8 in the morning.let we guess,how much i just sleep from yesterday untill today?it was just below 2 hours!it was unbelieveble right?so,i had to go to the class.when the class were start,i was very sleepy.i mean very-very sleepy.i just can't handle it anymore in that time.so,when we had a break in 10 minutes,i was sitting on a couch outside the class.it was very comfort.in sudden,aku tertidur.entah macam mana aku boleh tertidur pun aku tak tahu.nasib baik ada seorang abang nie kejutkan aku cakap class nak start balik dah.kalau tak,memang aku tak sedarkan diri aa cerita nya.habis kelas,aku pun balik.dengan hujan lebatnya time tuu.aku pun redah jelah.sampai rumah,aku pun mandi and makan.then aku tunggu aa si permaisuri aku nie balik dari kolej dia.time tunggu tu,aku rasa macam tak sedap badan tapi aku tetap tunggu takut dia call aku.bila dia sampai jeh rumah dia text aku dia nak rest.hmm,so aku pun tak balas aa text dia and aku terus tidur.pukul 9.15 p.m tadi aku baru bangun.dia ada text aku.then borak aa kejap.lepas borak,aku on aa lappy nie,aku terus buka facebook aku.buka-ii jeh,aku ternampak dia comment-ii dengan budak satu kelas dangan dia dulu masa sekolah dulu.mungkin bagi orang lain benda uwh nampak normal tapi bagi aku?aku jelous sangat-ii tahu?dengan cara budak lelaki uwh bercakap,aku sakit hati sangat.lepas tu,sampai aa baran aku.bila dah sampai baran aku,mula aa bergaduh dengan bakal isteri aku nie.aku ingatkan dia nak pujuk aa aku.tapi malangnya kejap jeh dia pujuk then dia suruh aku buat apa-ii.aku pulak time tuu memang tak ada mood langsung and sakit hati and tak sihat lagi memang tak fikir apa-ii aa.memang aku buat takreti jelah.hmm,entah aa.aku tak tahu nak cakap apa dah nie.kalau inilah yang patut aku dapat,aku terima semuanya.kalau hidup aku memang sebegini,aku redha jelah.tapi untuk kekasih hati aku yang selalu buat aku sakit hati nie,aku ada benda sikit nak bagitahu.'KALAU AWAK TANYA APA YANG SAYA NAK DALAM DUNIA NIE,SAYA AKAN JAWAB AWAK'.do you get that.so,i hope awak akan baca post nie.okay?goonite.sleepwell to all bloggers.i love you so much SYAFIQAH SYUHADA BT. SYAMSUL <3 p="">

0 comments:

Powered by Blogger.