BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Wednesday, April 17, 2013

Kenapa?

mungkin betul apa orang-ii tua kata.semakin kita besar semakin berubah perangai kita.tapi melihat kau berubah aku macam tak percaya.sebab orang yang aku jumpa 31/1 bukan macam apa yang aku nampak sekarang.okay,kau cakap kau nak merasa ada life macam aku?jujur dari hati aku,jangan sesekali cuba dengan apa yang aku dah buat dalam life aku.ia takkan berakhir dengan tenang.bila sekali kau dah involve benda-ii aku buat,kau dah tak boleh berpatah balik.hanya mampu berdoa yang kau akan selamat and bernyawa hingga tepat pada masanya.apabila tengok kau berubah,aku jadi sedih and patah hati bila melihat kau sebegitu.kadang-ii aku dah tak tahu nak cakap macam mana,apa yang aku harapkan kau pandai jaga diri.selangkah kau tersilap,semua akan musnah dalam sekelip mata.percaya lah.aku dah lalui semua tuu.harap  kau akan lihat akibatnya bila kau cakap kau nak rasa ada life macam aku.aku bukan nak mendoakan,tapi aku nak kau sedar life aku yang kau nak cuba sangat bukan jalan yang terbaik untuk seseorang macam kau.aku tak pernah berharap kau berubah sampai macam nie.so,think it again.because all this will getting worse and worse.

0 comments:

Powered by Blogger.