BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Friday, May 24, 2013

Just be strong and stronger.

even hati ini mengatakan kau yang terbaik tapi ianya hanya mimpi-ii indah di siang hari.kalau aku dapat undurkan masa,aku tak nak kenal or jumpa kau kerana harapan hanya tinggal harapan.aku akan anggap diri aku ini hanya sebagai tempat persinggahan kau untuk kau belajar erti kehidupan.kenangan mungkin tidak boleh dilupakan tapi dengan usaha yang gigih aku harap aku boleh bersabar dengan semua dugaan ini.mungkin kau sedang berbahagia disana tapi aku disini berkecai hati dengan perubahan kau.aku percaya pada hukum karma.setiap apa yang terjadi akan kau rasa pada suatu hari nanti.aku akan anggap kau takkan pernah menyesal dengan apa yang kau dah lakukan.kalau kau dah sedar dari fantasi dan impian kau,kau tahu mana nak cari aku.aku hanya bersabar dan terus bersabar.

0 comments:

Powered by Blogger.